Продажбите са най-важната част от всеки бизнес, защото те са тези, които генерират печалба. Добрият търговски екип ще ви помогне да реализирате своя продукт и да развивате своята компания. А нашето обучение ще надгради личните и професионални качества на вашите служители и ще ги превърне в истински експерти в продажбите. Стандартните обучения по продажби обикновено са абстрактни и несъобразени със спецификите на конкретния бизнес. За разлика от тях, ние предлагаме обучение, което поставя търговците в реални ситуации, надграждайки продуктовите им знания с меки умения и психологически похвати. Най-добрите световни практики, съотнесени към индивидуалните потребности на вашата компания ви гарантират оптимален резултат.

Експерт в продажбите
Цели на обучението
В края на обучението търговците ще могат по-добре:
- Да планират правилно деня, задачите и срещите с клиенти
- Да се подготвят за телефонното обаждане с цел организиране на среща
- Да се подготвят за индивидуалната среща – конкуренция, познания за бизнеса на клиента, ефективни въпроси, които ще им помогнат да идентифицират по-добре нуждите от реклама
- Да разбират езика на тялото на клиента и да контролират собствените си послания
- Да контролират разговора и воденето на преговори с клиента
- Да структурират логично разговора с клиента и собствената си презентация на фирмата и продукта
- Да преодоляват възражения
- Да приключват срещата с ясни следващи стъпки
Съдържание на продажбеното обучение
- Какво очаква от нас клиентът
- SWOT анализ на дейността на клиента
- Ефективно организиране на срещи с клиенти
- Професионални умения за разговор по телефона
- Какво да правим и какво да не правим по телефона
- Практикуване на телефонния скрипт
- Предварителна преценка кой продукт да предложим на клиента
- Процесът на покупка
- Анализ на различните видове клиенти
- Създаване на доверие и разбирателство
- Задаване на въпроси / Ефективно слушане / Извличане на информация
- Предлагане на решение, базирано на получената информация
- Преодоляване на възражения
- Приключване на срещата
- Техники за преодоляване на стреса и напрежението по време на срещата
- Разработване на успешен телефонен скрипт, увеличаващ възможността за организиране на среща
- Разработване на успешен скрипт за индивидуалната среща, увеличаващ възможността за продажба
- Практикуване
- Обратна връзка